vrijdag 20 november 2015

Grootouderfeest!

Vandaag was het feest voor onze grootouders.
Na een mini-ontbijt hebben we hen verwelkomd met 
gedichtjes en een liedje:


Oma en opa (op melodie van Rosamunde)

Toen ik deze ochtend, moest opstaan was ik blij, 
vandaag een mooie dag, oma en opa zijn er bij! 
Het duurde niet lang, of ik was al klaar.
Ik vertrok naar school en was al heel snel daar. 
Ja nu ben ik blij bij jou te zijn, 
want met jou iets doen is altijd fijn!
Jij verwent me steeds maar weer,
je geeft me knuffels keer op keer.
Nee, ik laat je nu echt nog niet gaan,
want het is_ hier nog niet gedaan.
Ik wil iets doen speciaal voor jou,
omdat ik zoveel van je hou!

Oma en opa
we zijn blij dat jullie hier zijn!
Oma en opa
met jullie erbij is ’t zo fijn!
Oma en opa
dit feest dat is nu voor jou!
En ik wil je heel graag zeggen,
dat ik heel veel van je hou!

Als wij straks weer thuis zijn, dan is dit feest voorbij
maar binnen in mijn hart, ben jij dan nog bij mij.
En voor je vertrekt, zal ik nog iets doen:
ik neem je in mijn armen, geef je nog een zoen!
Ja, nu ben ik blij bij jou te zijn,
want met jou iets doen is altijd fijn!
Jij verwent me steeds maar weer,
je geeft me knuffels keer op keer.
Nee, ik laat je nu echt nog niet gaan,
want het is_ hier nog niet gedaan
Ik wil iets doen speciaal voor jou,
omdat ik zoveel van je hou!

Daarna brachten onze grootouders
een bezoekje aan onze klas.
Dat was leuk!


















We dansten samen met oma en opa "Piepken duik" en sloten het feest af met de traditionele polonaise "Laat de zon in je hart!".Onze grootouders genoten van hun feest!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten