dinsdag 24 september 2013

Zinnen maken!

Vandaag maakten we mooie zinnen met de woorden van het woordpakket.
 Wat voorbeeldjes:
Linsy: Ik eet graag vlees.
Yarne: Ik hou van mijn broer.
Stef: De tram gaat vertrekken.
Stien: Het is druk in de winkel.
Seth: Ik lust kei graag soep.
Arthur: De bank is zwaar.
Liesl: Ik zwom in de zee, dat was leuk.
Kato: Ik heb geen broer maar wel een zus.
Fre: Ik druk op de verkeerde knop.
Lorenta: Ik stuur een brief.
Jasmijn: Groen is een mooie kleur.
Andra: Ik heb een fles melk.
Yannis: Mijn broek is kort.
Romaira: Ik eet vlees met mes en vork.
Jolien: Ik kruip over de grond.
Gloria: De fles is leeg.
Claudia: Mijn groep is groot.
Elisabeth: Mijn zak is zwaar.
Romelvia: Mijn broer heet romello.
Yoni: Mijn brievenbus heeft een gleuf.
Andro: Ik ga naar de tram.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten