dinsdag 22 januari 2013

Schrijvers aan het werk!

Sneeuwpret! Sneeuw, joepi, jee! Siebe Ik trek mijn muts aan. Tuur Ligt er bij jou sneeuw? Lene Ik speel met de slee. Linsy Ik maak een sneeuwpop in de sneeuw. Stien Ik heb het erg koud. Wout We hebben een sneeuwberg gemaakt met bijna heel de straat. Vincent Ik maak een mooie iglo. Pauline Ik heb een sneeuwman gemaakt. Aicha Ik ga snowboarden op de sneeuw. Yanni Er lag veel sneeuw dus ging ik met de slee. Fien Als je gaat schaatsen moet jij een sjaal aandoen. Angayene Ik speel met mijn vrienden in de sneeuw. Jeremie Ik heb een sneeuwgevecht gehouden. Rune Ik drink warme chocomelk. Khaireddine Ik ga sleeën. Dario Ik speel lekker in de sneeuw. Maxim Ik draag een muts en een sjaal en handschoenen. Senna Ik ga schaatsen met de hele school. Chaimae Ik maak met mijn papa een sneeuwpop. Sebastian Ik zit op de slee. Kenneth Waar woont de sneeuwkoningin? Yinthe Aan de speeltuin ligt veel sneeuw. Roxanne Van mama mocht ik in de sneeuw spelen. Joost Ik ben dol op sneeuw. Fran Ik ben bang van een ijsbeer. Hafsa Ik gooide sneeuwballen naar mijn papa. Tia Ik ga skiën. Vic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten